Corona Maatregelen - Onze Aanpassingen

Haxo.nl volgt de adviezen van het RIVM en het kabinet op en heeft daarom extra maatregelen getroffen om de veiligheid en gezondheid van onze klanten, collega's en partners te waarborgen. Op deze pagina houden we je zo goed mogelijk op de hoogte van deze maatregelen en de gevolgen die dit heeft op onze dienstverlening.

Online Bestellen bij Haxo.nl en Haxo.be

Bij Haxo.nl kun je nog steeds online je bestelling plaatsen. Onze collega's in het magazijn verwerken, met extra maatregelen, je bestelling nog steeds zoals je van ons gewend bent. Zij doen er alles aan de bestellingen op tijd te versturen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan vragen we hiervoor uw begrip.

Uw artikel is op voorraad = In de meeste gevallen verzenden wij nog steeds op dezelfde dag. In een enkel geval kan dit langer duren. Dat is tevens de reden dat wij voorradige artikelen op 1-4 werkdagen hebben gezet. 

Uw artikel is niet voorradig =  In de meeste gevallen verzenden wij binnen 5 werkdagen. Voor de zekerheid hebben wij toch een marge aangehouden van 6-10 werkdagen aangezien wij niet kunnen inschatten of 5 werkdagen in alle gevallen te waarborgen is. Op dit moment kunt u tijdelijk geen artikelen bestellen die niet voorradig zijn. 

Bezorging

Let op: Het is momenteel erg druk bij onze vervoerders. De bezorging van je bestelling kan vertraging oplopen. Als je van ons een Track&Trace hebt ontvangen dan is je bestelling overgedragen aan de bezorgdienst. Via deze Track&Trace kun je volgen wanneer je pakket wordt bezorgd. Zie je de melding 'Wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces' dan is de vervoerder nog bezig met de verwerking van je pakket. We vragen je in dat geval om geduld.

Ook willen we je vragen rekening te houden met de voorzorgsmaatregelen die getroffen worden door onze logistieke partners.

Bekijk hier de actuele status over de voorzorgsmaatregelen bij PostNL
Bekijk hier de actuele status over de voorzorgsmaatregelen bij Transmission

Showroom

Onze showroom in Hoogeveen is gesloten. Voor afhaalbestellingen kunt u aanbellen bij de roldeur. Er komt dan een medewerker die u van dienst zal zijn.

Klantenservice

Onze collega's van de klantenservice staan natuurlijk voor je klaar! De openingstijden zijn ongewijzigd en je kunt ons zoals altijd bereiken via telefoon, livechat, mail en het contactformulier. Het is wel drukker dan normaal; het kan daarom langer duren voordat je reactie krijgt. We doen onze uiterste best je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Garanties

Omdat wij voor reparaties afhankelijk zijn van onze partners kan het voorkomen dat de reparatie van je garantie-product langer duurt dan je van ons gewend bent. We vragen hiervoor je begrip.